14.10.2011

dzień nauczyciela...

obiecałam córci ,że dla jej pani wychow. zrobię sama kartkę odkładałam to zadanie z dnia na dzień,aż wczoraj póznym popołudniem obudziłam się jak to moje koleżanka Kasia mówi z Ręką W Nocniku :) .Zabrałam się do dzieła a i wymyśliłam sobie że to bedzie pudełko tak inaczej. Powiem ,że ciężko było ale efekt sam mi się spodobał przeglądnełam dziesiątki blogów by znaleźć jakiś punkt zaczepienia i znów z pomocą przyszła Kasia :)



oczywiście to wersja pudełka że po zdjęciu wieczka się rozkłada,ale ja zrobiłam podwójną mozliwość po rozwiązaniu kokardek pudełka ścianki się rozłożą.


dla pani była napchana cukierkami:)

2 komentarze:

  1. aa pięknie, bardzo pomysłowo
    gratulacje kochana

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tym wiązaniem ścianek! Bardzo ładne pudełko:)

    OdpowiedzUsuń