29.01.2012

akcja Bartuś

witam wieczorową porą .
Wczoraj znajomy na facebooku przesłał mi taką oto wiadomość
U W A G A ! ! ! Od Marzena Hippman. Sluchajcie,mam do was ogromna prosbe. Chcemy zrobic akcje dla Bartka na 5 lutego,czyli w jego piate urodziny. Chodzi o to by mu wyslac jak najwiecej kartek urodzinowych,z roznych stron Polski. Chlopiec ma nowotwor i tak naprawde pozostalo mu kilka tygodni zycia. Sprawmy razem,by jego ostatnie urodziny byly wyjatkowebartek ma 5 lat i uwielbia Zygzaka McQuinna i bajke Auta. Podaje jego adres. BARTEK LISKOWICZ UL. MONIUSZKI 46/15 68-200 ZARY. A ja Was Prosze,Kochani piszmy! Udostepniajcie ten apel u siebie! Dziekuje Wam Krzysztof.
tak więc wiadomo że mam serce miękkie wstąpiłam w akcję radosnego dnia Bartusia
zrobiłam dla niego kartkę z przewagą gotowych elementów dzis wieczorem bo jutro z rana musi już do niego lecieć:)


3 komentarze:

  1. piękna, bardzo optymistyczna, przyłączę się z kartką i od siebie - niech się Bartuś cieszy

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna karteczka,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń