16.06.2012

ach te urodziny...

witam i ściskam serdecznie:)
Nie dawno moja koleżaneczka Kacha obchodziła swoje .... urodziny z tej okazji zrobiłam dla niej karteczkę a i karteczkę ja dostałam od niej na moje urodziny .
Zrobiłam z wykrojnika który cały czas mnie urzeka:)


Co tu ukrywać 36 wiosen przeżyłam w takim dniu zastanawiam się nad przyszłością co zdążyłam zrobić a czego jeszcze nie, staje się sentymentalna i boję się tak szybko płynącego czasu po uświadomieniu sobie ile mam lat.Pamiętam jak dziś gdy mówiłam do mamy "kiedy wreszcie będę dorosła ?":) a teraz chętnie bym się zamieniła z jakąś małolatą :))) .
Dzień moich urodzin to 13 ale dopiero dziś było mi dane świętować ze znajomymi dziękuję im za przybycie całuje mocno.

Teraz z innej beczki .Sezon truskawkowy trwa więc pora na dżemy bo u mnie schodzą w ogromnej ilości ale tylko truskawkowe,więc w tym roku wybrałam się na plantację 1km od mnie gdzie samemu rwie się truskaweczki za 5 zł cena kusi bo na targu chodzą u nas od 8-9 zł więc różnica jest a jeszcze jak zobaczyłam jakie piekne czyste i duże to aż nie czuło się kiedy nazbierałam 16 kg .



;))) a tu prosze bardzo jeszcze nie siedzę sama ale może szybciej nauczę się chodzić:)

9 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Tylko 3 dni nas różni (poza kilkoma nic nie znaczącymi latami) :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo zdrowia w takim razie życzę- karteczka bardzo fajna.
    Oj o truskawek (już zerwanych) zazdraszczam- niech Ci tam dobre przetwory wyjdą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję a przetwory robie i robię końca nie widać dobrze że mam thermomix to przynajmniej przy garku nie musze stać

      Usuń
  3. Najlepszego Bryziu :*
    PS. Karteczka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam na żywo :) Fajna i jaka warstwowa!

    Dużo szczęścia i radości Bryziu!

    I żeby nie było - nie umawiałyśmy się co do kształtu kartek dla Kachny - prawda? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. hihi no nieźle się z Ludką udałyście z kartkami ...
    cudna jest, dziękuję raz jeszcze
    masz zdrowie 16kg poślij mi trochę

    OdpowiedzUsuń