29.06.2012

Chwilo trwajjjjjjjjjj:))



Nie mogę być gorsza od innych więc i ja zrobiłam kartki na koniec roku szkolnego było ich 4 bardzo podobne do siebie ale zdjęcie udało mi się zrobić jednej bo syn porwał wcześnie rano i wyszedł za nim zdążyłam pstryknąć ale co tam :)
Kartka na wzór karteczki podglądniętej u HOGATY widać mój nowy wykrojnik Leane Creatief - Lea'bilities - Frame square curve TU I PIERWSZY raz próba na nim embossingu na gorąco kolor biały




tak więc chciałam oficjalnie przywitać Wakacje:) niech trwają tyle co Moda na Sukces:))(wyczytane na facebooku).
Dzieci przyniosły świadectwa syn nigdy nie miał z paskiem:) ale co roku przychodzi z dyplomem za wzorową frekwencję.
A Olcia przyszła spłakana i mówi szkoda mi szkoły ech te dzieciaczki no cóż ja się niezmiernie cieszę spokojem beż ślęczenia nad książkami by doczytać co i jak i czy dobrze odrobili lekcje :)


Dobrej Nocy kochani

3 komentarze:

  1. Pięknych wakacji Wam życzę!
    A karteczka ciekawa, przyglądałam się z zaciekawieniem temu wykrojnikowi i embossingowi.

    OdpowiedzUsuń
  2. tak tak wakacje jak Moda na sukces, jestem ZA
    karteczka super, ja muszę w końcu zakupić biały puder bo efekty ciekawe tworzyć można

    OdpowiedzUsuń
  3. No i laby dzieci niech korzystają z wakacji !A ty Aga wyśpij się trochę życze ci z całego serca!

    OdpowiedzUsuń