13.01.2012

13 w piatek:)

jak dla mnie nie pechowy gdyż od narodzenia mojego ta data mi towarzyszy:)
Dużo się dzieje ostanio w moim życiu nie pomijając tego ,że dziś odebrałam nową kruszynkę którą muszę przyjąć pod swoje skrzydła Julia ma 13 dni :)oj 14 bo zawitała na świecie w sylwestra :)więc przed mną wielkie wyzwanie bo 2 noworodki w jednym czasie nie miałam ale wspiera mnie duchowo moja bratnia dusza Kachna :)tylko szkoda ,że tak daleko od mnie:(
oprócz tego ,że bawię się w przewijanie zrobiłam z okazji Dnia Babci i Dziadzia kartki




druga

4 komentarze:

  1. cudne kartki, śliczne stempelki :)
    Julia urocza, wspieram cię cały czas kochana dasz radę

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widać trzynastka wcale nie jest pechowa, wręcz przeciwnie :) Cudna dziewczynka! Życzę jej dużo zdrówka :)

    A dzieła dla Dziadka i Babci cudne! Bardzo gustowne.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki śliczne!
    Powodzenia z maluszkami!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki:)Kruszynka też:)Dużo sił życzę:)

    OdpowiedzUsuń