17.02.2012

album niewędrujący

na naszym forum skrzyknęłyśmy się w kilka osób i tak zrobiłyśmy wymiankę albumową każda z nas podała temat ja np,ŁĄCZKA i każda z tych osób robi dla mnie wpis albumowy i tak samo ja robię wpisy dla innych dziewczyn ot taka zabawa.A to mój mały wkład do albumu Kachnyjej tematem była CZEKOLADA .
Więc ja skojarzyłam to z gorącą czekoladą i czekolada z miętą.:)
zapomniałam dodać ,że ta strona zrobiona z tapety :)

te kwadraciki to czekolada mietowa


po zabawie przyszedł czas na bardzo tłusty czwartek .Zawsze na ten dzień kupowałam pączki a sama piekłam faworki .Jakoś bałam się tych pączków bo gdzie u kogo jadłam to były twarde a ja takich nie chceee więc nie ryzykowałam ,ale po namowie dzieciaków przesiedziałam w przepisach cały dzień by wyszukać ten najjj gdzie chwalą i w ogóle tak o to znalazłam ten przepis paczusiów wypróbowałam pycha mieciutkie w ustach się rozpływały jednak to parowanie ich robi swoje dziękuję za przepis:)

po takiej slodyczy jeszcze się dopchaliśmy :)

1 komentarz: