21.07.2012

folderek na cd

Pisałam już wcześniej,że jeszcze trochę i odejdzie moja jedna z dziewczynek prawdopodobnie będzie to w przyszłym tygodniu .Jest już z nami ponad 7 miesięcy i tyle też życia za sobą ma:) przez ten czas nazbierało się mnóstwo zdjęć i filmików więc nagrałam na płytkę i weźmie maleństwo ze sobą jako pamiątkę swojego skomplikowanego życia a żeby nie było brzydko zrobiłam ten oto folderek :)stempelki zapożyczone od jolagg dziekuję:)




Tak więc Kasieńko ty moja by życie cię rozpieszczało a uśmiech z twarzyczki nie schodził nigdy. Modlę się by nowi rodzice przychylili ci nieba i nigdy nie skrzywdzili:)
Bo z ludźmi to tak jest że nie wiadomo na kogo się trafi na początku wszystko pieknie ładnie a charakter wychodzi jak się drzwi zamknął :( przez te lata pracy miałam tylko jedno takie złe wspomnienie- ludzie okazali się okrutni źli i dziecko bardzo cierpiało ale wierze ,że sprawiedliwość istnieje i owa dziewczynka została po roku odebrana i przekazana do cudownej nowej rodziny tam zniknęły wszelkie choroby i zaniedbania jakich się nabawiła w tej rodzinie ,teraz baczniej przyglądam się ludziom którym oddaje swoje dzieci,bo przecież DZIECKO TO DAR OD BOGA KTÓRE ZAKWITA POD WPŁYWEM MIŁOŚCI.

KOCHANI spokojnego ciepłego weekendu życzę

3 komentarze:

  1. Jezu, to takie rzeczy tez się zdarzają???? Trzymam kciuki za malutka Kasieńkę. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny folderek, piękna pamiątka
    buziaki dla Kasi

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny folder. Wszystkiego najlepszego dla Kasi :)

    OdpowiedzUsuń