21.01.2013

Dzień Babci i Dziadzia

Witam kochani ja tylko na chwilkę ciężko mi wygospodarować czas przy mojej szóstce :)ale dziś taki ważny dzień no i jutro oczywiście też - choć moi dziadkowie już dawno nie żyją :( ale moje dzieci mają to szczęście i jeszcze dziadków posiadają nawet nie wiedzą jakie to ważne oj jeszcze nie wiedzą ..... I tak za namową mojej córci która mnie prosiła o napisanie kilku słów do jej babci a mojej mamy ,której w kraju nie ma i by nie było jej smutno ,że nie może jej Oleńka przytulić i powiedzieć że bardzo za nią tęskni zostawiam taki prezencik :)Babciu Danusiu ty wiesz :))))


Tak więc Wszystkim Babciom I Dziadkom życzę Dużo Zdrowia i Radości ze swoich wnucząt .


A co u nas ? najważniejsze ,że wyszliśmy z chorób zostały ostatnie poprawki oczyszczające drogi oddechowe z resztek kaszelków i o dziwo przebiegają bez zakłóceń o co się bardzo bałam :)

a wczoraj odwiedził Julkę kawaler hihihi który zamiast pałać miłością do panienki poleciał na piękno choinki :) a najbardziej na serduszka od cioci Kasi.....

zabawy z Kondziem bezcenne co ja bym bez niego zrobiła:)

dziś już żegnam się i jeszcze raz wszystkim babcią i dziadkom 100 lat :)

6 komentarzy:

  1. fajna Jula już taka duża, w ramionach Konrada kruszynka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ehhh ja też strasznie tęsknię za moją ukochana babcią... ona była dla mnie najlepsza przyjaciółką gdy wchodziłam w trudny wiek dorastania... ]wiedziała o moich miłościach wszystko, zawsze pomagała mi mamę uprosić żeby mnie na dyskotekę puściła no i gdy mama kazała wrać szybko to babcia mówiła "idź idź mama zaraz zaśnie ja poczekam na Ciebie ;) , to ona stała na czatach gdy paliłam przez okno papierosa a mama wracała z pracy :))) A potem to ja się nią opiekowałam i nosiłam na rękach jak już nie mogła chodzić...byłam przy niej do ostatniego jej oddechu... ;(
    A ta piosenka jej się strasznie podobała a dla mnie te słowa nabrały po jej śmierci ogromnego znaczenia..
    "Za krokiem krok
    Taka trasa okno - drzwi
    Wciąż z kąta w kąt
    Taki sposób na zła myśl
    Nie pierwszy raz
    Kiedy sen przypomniał cię
    Nie pierwszy raz
    Kiedy strach obudził mnie

    Niewidzialna dłoń
    Ochroni mnie
    Od złego w czarny dzień
    Niewidzialna dłoń
    Osłoni mnie
    To jedno zawsze wiem

    Pamiętam że
    Świecił księżyc rudych traw
    Mówiłaś - wiesz
    Każdy swoja gwiazdę ma

    Niewidzialna dłoń
    Ochroni mnie
    Od złego w czarny dzień
    Niewidzialna dłoń
    Osłoni mnie
    To jedno zawsze wiem


    W białe kwiaty wtulam twarz
    Gra muzyka z tamtych lat
    I znów słyszę głos
    Siedem mostów siedem ran
    Tak po prostu staniesz tam
    I strach zostawi mnie
    Znów płynie list
    Gdy spotka ciebie
    Czy choć najmniejszy dasz mi znak
    Tyle gwiezdnych lat
    I taka wielka mgła
    I codziennie ciebie brak

    Siedem mostów siedem ran
    Tak po prostu staniesz tam
    I strach zostawi mnie
    Będzie tak "

    /Natalia Kukulska - Dłoń/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mircia dziękuję zwyłam się czytając Cię to prawda moja babcia też była cudownym człowiekiem przynajmniej ja ją tak spostrzegałam i właśnie uświadomiłam sobie ,że jej odejście zmieniło wiele w moim życiu może bardziej w charakterze coś pękło i stałam się innym człowiekiem już nie delikatnym i nie niewinnym ale buntowniczym i nieprzewidywalnym tak mi zostało do dziś jak pieczęć jakaś na ciele no cóż może kiedyś odnajdę to dziewczynkę z przed parunastu lat ..........

      Usuń
  3. Adasiowi tez sie spodobała inhalacja :) a Jula ma w oczach to coś co moja Oliwia :)

    OdpowiedzUsuń