18.03.2013

Pies i Rodk

Witajcie kochane duszyczki.
Zacznę od wiadomości z pobytu w Rodk powiem tak jest dobrze oczywiście dla nas :) przykro mi ,że się uśmiecham z tego powodu,ale nic na to nie poradzę po prostu jestem mega szczęśliwa.Wiem,że przed nami pewnie jeszcze dużo nerwów i nie pewności ale damy radę.
Po badaniach pojechaliśmy do Głodowa Małopolskiego skąd mamy naszą suczkę Hanę:)rodowodową :)Na psa zanosiliśmy się od dłuższego czasu i decyzja zapadła jest i mieszka z nami taka słodka puchata Hana:)
Troszkę jest zamieszania gdyż najmłodsza pociecha nie daje spokoju nowemu domownikowi ale dzielnie znosi to psina.Za parę dni będzie miała 2 miesiące a tydzień jak jest z nami:)


poza tym zawitała zima nie potrzebnieeeeeeeeee te dwa dni opadów narobiło więcej niż cały sezon zimy do kupy zebrany.A co za tym idzie efekt taki dzieci w domu sztuk 6 chorych 4 :( czy to się skończy kiedyś .

zaś Fionka wygrzewa się na kaloryferze spoglądając apetycznie na zakąskę za oknem :)

Święta tuż tuż i z tego powodu powstała pierwsza kartka zdjęcie robione wieczorem przy sztucznym świetle więc kolory nie oddają rzeczywistości a szkoda :(bo rano już jej nie miałam oddałam w dobre ręce :)

jajeczka użyte pochodzą z wygranej w Craftfun jeszcze raz dziękuję nagrody śliczne i jak wiele radości dały.
Do zobaczenia następnym razem.
Ps.dziękuję wszystkim za trzymanie kciuków całuje mocno za to .

8 komentarzy:

  1. Aguś piękna karteczka, cudne te jajeczka :)
    Hana urodziwa, ciekawa jestem jaka będzie duża?
    a z RODK musiało być dobrze

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziutka!
    Jak jest oznakowana, chip czy tatuaż? U nas chip :)
    Niech zdrowo rośnie :)
    U nas też zima, najstarsza od tygodnia nie może wyzdrowieć... ale podobno a tydzień wiosna! Tego się trzeba trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tym że za tydzień wiosna to ja słyszę od dwóch tygodni :(((
    Hanula fajowa , 3 mam za nią kciuki w starciach z Julią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre ręce" pewnie bardzo zadowolone z tych ślicznych dziełek.
    A psina - cudo! I jakie imię ładne dostała.
    A zima - zazdroszczę, choc w mieście nie była by to miła zima dla kierowców - ale dla dzieciaków - cudna.
    A zdrówko - trzymam kciuki, żeby wróciło i już was nie opuszczało.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudny psiak!!! Dużo radości i cierpliwości;) na wspólnej drodze:)
    My też zasypani...Czy wiosna będzie w tym roku???

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyślij mi te karteczki - wrzucę na Craftfun :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na stole święcone, a obok baranek,
    koszyczek pełny barwnych pisanek
    i tak znamienne w polskim krajobrazie
    w bukiecie srebrzyste, wiosenne bazie.
    Zielony barwinek, fiołki i żonkile
    barwami stroją uroczyste chwile.
    W dom polski wiosna wchodzi na spotkanie,
    gdy wielkanocne na stole śniadanie.
    Życzę zdrowych,wesołych i POGODNYCH Świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  8. super że w rodk wszytko dobzre ja byłam raz 3- 4 lata temu i teraz dalej sie uzeram z Amelki prawdziwym tata tyle z nim mamy pzrykrości i znowu do rodk bo nawet pani sedzina uznała z emusi tego pana wysłac na badania psychologiczne wiec czekamy na wyznaczony termin ... a z obecnym moim meżem mamy naprawde dużo cierpliwości no cóż trza walczyć ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń