25.02.2013

wyzwanie z Craftfun- ramka by Funia

Witam serdecznie jakieś czas temu Craftfun zapodał nowe wyzwanie z tekturką. Długo czekałam na publikację gdyż ta moja rameczka wiązała się z ważnym zdjęciem moich teściów którzy obchodzili 55 rocznicę ślubu i z tej okazji byli zaproszeni do naszego Burmistrza na taki oficjalny obiad z gratulacjami i zdjęciami ,ale odbiór tych zdjęć przesunął się w czasie i jeszcze ich nie dostałam :(a właśnie jedno z nich takie oficjalne miało zagościć w tej rameczce no nic dojdzie to zawiśnie :)).
Oto moje wykonanie

Stempelek od Jolagg a tekturkowy napis Na Zawsze Razem od Craftfun.

3 komentarze:

  1. i wyszło cudnie. Cieszę się, że zdążyłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna ramka w cudownych kolorach :) zycże wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna ramka, nie wie jak ją przegapiłam
    wygrana zasłużona gratulacje

    OdpowiedzUsuń